poniedziałek, 29 grudnia 2014

Liebster Award

      Dowiedziałam się, że zostałam nominowana do Liebster Awards (przez - http://laced-pl-tlumaczenie.blogspot.com ), więc z racji tego, że lubię takie różne akcje, z chęcią wezmę w tym udział c:



PYTANIA DO MNIE

1. Fanta vs. Sprite?
- Właściwie, to nie przepadam zbytnio ani za jednym, ani za drugim, lecz jeśli muszę wybierać, to Sprite ;)
2. Co chcesz zmienić w nowym roku?
-Bo ja wiem... W 2015 zakończę Thanks'a, a zacznę pisać następne ff (mam już dla was tyle pomysłów, że hoho! Nawet szablon na bloga sobie zrobiłam ^.^ ), więc na pewno chcę się na nich mocno skupić c:
3. Choinka żywa vs. sztuczna?
-W domu zawsze mam sztuczną, ale żywą bym nie pogardziła :p
4. Co myślisz na temat książki "Zniszcz Ten Dziennik"?
-Chciałam ją dostać na święta, co prawda nie dostałam, ale sobie kupię! Jak dla mnie jest to naprawdę fajna forma rozrywki, ciekawa, kreatywna itd. c:
5. Jaki jest Twój życiowy cel?
-Moje życiowe cele często się zmieniają, ale takim najbardziej stałym jest, aby rozwijać się w kierunku literackim, chcę być w przyszłości pisarką, hihi ^.^
6. Ulubione imię męskie?
-Jeśli polskie, to Antek :3 A zagranicznego chyba nie mam... c;
7. Ile chcesz mieć dzieci?
-Hmm... 2/3? :D
8. Ulubiony cytat?
-Nie mam ulubionego, bo nie zwracam na cytaty jakiejś szczególnej uwagi. Jeden, który mi się naprawdę podoba, to "You are never too old for a Disney movie" (Nigdy nie będziesz za stary/a na filmy Disney'a). A to głównie dlatego, że uwielbiam Disney'a! ♥
9. Ulubiony przedmiot szkolny i dlaczego?
-J.polski i j.angielski. Polski, bo skupia się na tym, co mnie interesuje, a angielski, bo na pewno mi się przyda, podoba mi się jego "brzmienie" i jak dla mnie jest dość prosty c;
10. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
-Fioletowe. Przy świetle dziennym są bardziej fioletowo-niebieskie, a przy sztucznym fioletowo-różowe :p
11. Co myślisz o Nicki Minaj?
-Nie podoba mi się to, jak wygląda, piosenki ma nawet ciekawe. Nie znam jej stosunku do fanów itd. ale słyszałam, że jest dla nich miła. Dużo się wypowiedzieć nie mogę, bo mam o niej za mało wiadomości :p


MOJE PYTANIA

1. Jaki jest twój ulubiony zespół albo wykonawca?
2. Interesujesz się bardziej sportem, muzyką, czy literaturą?
3. Jesteś nocnym markiem, czy rannym ptaszkiem?
4. Twój wymarzony dom stoi w mieście, na wsi, czy może w lesie z dala od cywilizacji?
5. Jeśli lubisz The Vamps, to który z chłopaków jest twoim ulubieńcem?
6. Taylor Swift, Birdy, czy Lady Gaga?
7. Masz jakieś zwierzę domowe? Jak się nazywa?
8. Jak chciałbyś/chciałabyś mieć na imię, gdybyś mogła to zmienić?
9. Samsung, Sony, czy Nokia?
10. Jaki rodzaj książek, opowiadań lubisz najbardziej? (np. romanse, książki przygodowe itd.)
11. Najpierw czytasz książkę, a później ewentualnie oglądasz film nakręcony na jej podstawie, czy na odwrót?

      Troszeczkę nagnę zasady i nominuję nie tylko blogi z mniejszą liczbą wyświetleń/obserwujących ode mnie, ale też tych, co mają więcej. Robię to dlatego, że nie trudno jest mieć więcej czytelników ode mnie :p

NOMINOWANI


       No i muszę przeprosić, ale nie znajdę 11 osób, które mogę nominować, a nie chcę robić tego na siłę, bo nie o to chodzi... Oczywiście nie zmuszam nominowanych do brania udziału, ale jak chcą, to droga wolna :D


      I to tyle c: Myślę, że jeszcze dzisiaj wstawię Rozdział 8#, więc spodziewajcie się go wieczorkiem :3



3 komentarze:

  1. Jesli prowadze bloga z przyjaciolkami to odpowiadamy wszystkie czy tylko jedna?

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG Muszę się za to wziąć ;D Inga x

    OdpowiedzUsuń